Voor 16.00 uur besteld = morgen dragen 🛍️ | Betaal achteraf met Billink

BETAALMOGELIJKHEDEN EN RETOURNEREN

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde online betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierden kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.


Vooruitbetalen

U kunt het totaalbedrag overmaken naar bankrekeningnummer: NL78RABO0347971989 t.n.v. Cé Mouton
Klanten buiten Nederland (binnen de EU) hebben de volgende gegevens nodig voor de betaling aan: Cé Mouton
IBAN: NL 78 RABO 0347 9719 89
BIC/SWIFT: RABONL2U
Let op! vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling.


PayPal

U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Bij Credit Card betalingen hoeft u geen account te hebben bij PayPal. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal. Voor Paypal betalingen betaalt u een klein bedrag aan Paypal voor de geleverde service.


Creditcard

Veilig online betalen met uw creditcard bij cemouton.nl
Voor het betalen met uw creditcard brengt Cé Mouton geen extra kosten in rekening.

 

Retourneren

Als je om welke reden dan ook je online aankoop wenst te retourneren, dan kun je ongebruikte artikelen terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst. 

Zorg ervoor dat het product ongedragen is met de kaartjes er nog aan. Ook dient het product in originele verpakking worden teruggestuurd, dus ook met de transparante zak.

Als het artikel niet aan de voorwaarden voldoet kunnen we de retourzending niet accepteren.

Ruilen

Heb je iets besteld maar past het toch niet helemaal goed? Dan kun je dit product ruilen voor een andere maat, mits het op voorraad is. Wanneer wij je retour ontvangen sturen we zo snel mogelijk de goede maat naar je op. Hebben we dit product niet meer? Dan krijg je je geld teruggestort op je rekening.

Hoe meld ik mijn retour aan? 

Je kan je retour aanmelden door een e-mail te sturen naar info@cemouton.nl
Vermeld hierin je order nummer en het product dat je wil retourneren. Vermeld eventueel ook de reden van retourneren, zo kunnen we onze kwaliteit verbeteren. 

Retourneren is volledig op eigen kosten. 

Wanneer betaalt Cé Mouton voor mijn retour?

Als je een klacht hebt over een artikel dat je online hebt gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Als je een artikel hebt geretourneerd dat niet deugt, vergoeden we ook de retourkosten die je hebt moeten maken.

Wanneer krijg ik mijn aankoop bedrag weer terug?

Binnen maximaal 14 dagen staat het aankoopbedrag weer op je rekening. We doen ons uiterste best om het bedrag zo snel mogelijk terug te storten!

Zonder het ontvangen van de track&trace code kunnen wij helaas geen geld terugstorten.

    • Artikelen moeten ongedragen en ongewassen zijn.
    • Artikelen moeten alle kaartjes bevatten.
    • Terugsturen van artikelen is op eigen kosten.
    • Swimwear kan wegens hygiëne niet geretourneerd worden
    • LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.

Redenen die niet in aanraking komen om te retourneren

  • Verkleuring van sieraden
  • Wij nemen geen beschadigde items en items met make-up vlekken retour. Ook items die naar rook ruiken en dergelijke worden niet retour genomen.

Jouw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op met info@cemouton.nl

Retouradres:
Je ontvangt een retourlabel per e-mail

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Voor 16.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden, dit geldt voor werkdagen. In het weekend worden er geen pakketjes verstuurd. Het kan zo zijn dat PostNL drukte ervaart, hier zijn wij niet verantwoordelijk voor. 

 

 

×
×

View full product info

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen
Item is added to cart